Pristatymas ir grąžinimas
Pristatymas
Visus užsakymus, kurių vertė yra 30 EUR arba didesnė, pristatysime nemokamai.
Dėmesio! Šventiniu laikotarpiu siuntiniai gali vėluoti.
Pristatymo būdai:
Pristatymo būdai | Sąlygos | Kaina |
OMNIVA paštomatai | Siuntos pristatomos per 3-4 darbo dienas. Į didžiųjų miestų paštomatus siuntos pristatomos ir šeštadieniais. Siuntos saugomos iki 3 dienų. | 2,50 EUR, jei užsakymo suma nesiekia 30 EUR |
LP EXPRESS paštomatai | Siuntos pristatomos per 3-4 darbo dienas. Į didžiųjų miestų paštomatus siuntos pristatomos ir šeštadieniais. Siuntos saugomos iki 72 val. | 2,50 EUR, jei užsakymo suma nesiekia 30 EUR |
LP EXPRESS kurjeris | Siuntos pristatomos per 3-4 darbo dienas į namus. Savaitgaliais ir švenčių dienomis siuntos nepristatomos. | 3,50 EUR, jei užsakymo suma nesiekia 30 EUR |
Svarbu! Priimant iš kurjerio siutinį ar pasiimant jį OMNIVA bei LP EXPRESS paštomate, pasitikrink, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, informuok mus el. paštu info@odosdziaugsmai.lt per 3 kalendorines dienas.
Grąžinimas
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta.
Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, užpildyk grąžinimo anketą ir priseki ją prie grąžinamo siuntinio. Anketą rasi čia.
Gavę tavo prašymą, su tavimi susisieksime per 2 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales. Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 3 d.d. grąžinsime pinigus į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta grąžinimo formoje).
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.